plus-academy-bg3.jpg

היעד לשנת 2021: להפוך את הארגון למקום מאושר יותר

 האקדמיה לאושר ארגוני - מחזור 3

Chief Happiness Officer Academy #3

בואו להיות מקצוענים בתחום האושר הארגוני וללמוד איך ליצור ארגונים 
שמחים, חיוביים, יצרניים ורווחיים הרבה יותר

בקורס היברידי אינטראקטיבי בן שישה מפגשים

logo_arrow2.png

להרשמה למחזור הבא, השאירו פרטים ונחזור אליכם:

annie-spratt-kZO9xqmO_TA-unsplash.jpg

כשהייתי בן חמש, אמא תמיד אמרה לי שלהיות מאושר זה המפתח לחיים. כשהגעתי לבית ספר, שאלו אותי מה אני רוצה להיות כשאגדל. כתבתי 'מאושר'. אמרו לי שלא הבנתי את המטלה. אמרתי להם שהם לא הבינו את החיים. ג'ון לנון 

מה תקבלו באקדמיה לאושר ארגוני

practice-2.png

אסטרטגיות ופרקטיקות שמייצרות תרבות של אושר בארגון

chat-2.png

הצטרפות לקהילה מקצועית, תומכת ולרשת קשרים רחבה עם מנהלי אושר ארגוני

toolbox-2.png

כלים ליישום מתוך המחקרים החדשניים ביותר בתחומי הפסיכולוגיה החיובית והניהול ומדעי המוח בסביבת העבודה

podcast-2.png

גישה למבחר מאמרים, פודקסטים, הרצאות TED וחומרי העשרה נוספים בתחום אושר ארגוני

teacher-2.png

ליווי צמוד ממרצים ואנשי מפתח שהשליחות וההתמחות שלהם היא ביצירת תרבות חיובית ומעצימה 

certificate-2.png

תעודת מנהל אושר ארגוני
CHO Chief Happiness Officer למסיימי הקורס

logo_arrow4.png

על קצה המזלג

שנת 2020 הסתיימה זה עתה. זו אמנם הייתה שנה שרובנו מעדיפים לשכוח וכמה שיותר מהר, אבל אנחנו? אנחנו מעדיפים להסתכל על הצד החיובי. ואם היינו צריכים להצביע על הזדמנות אחת שהשנה החולפת הביאה עימה – זו הייתה פתיחת הדלת בפני העולם החדש. 

 

במשך שנים היה ברור לכל, שזה רק עניין של זמן עד שזה יקרה: הדורות מתחלפים, העובדים צעירים יותר, הערכים והמוטיבציות שלהם שונות לגמרי מכל מה שהכרנו.

 

ואם כל זה לא מספיק, אז משבר הקורונה טרף את כל הקלפים אפילו יותר: עבודה מהבית, הוצאה לחל"ת, ריחוק חברתי, חוסר ודאות ואינסוף סימני שאלה מה יביא עמו היום הבא.

 

התרבות הארגונית השתנתה (וממשיכה להשתנות) לנו מתחת לאף!

 

יותר ויותר ארגונים מבינים שבעולם החדש - אי אפשר להמשיך להסתכל על שורת הרווח בלבד. 
הגיע הזמן לאמץ תרבות חיובית, להפגין חוסן מצד אחד וגמישות מצד שני, ולהפוך את העובדים לגרסה הטובה ביותר של עצמם.

 

האקדמיה לאושר היא מסגרת הכשרה מקוונת, יישומית, אינטראקטיבית וחווייתית, שנותנת למנהלים כלים פרקטיים ועדכניים כיצד ליצור תרבות ארגונית חיובית המותאמת לרוח התקופה.


על פני שישה מפגשים, נלמד אתכם את כל מה שאתם צריך לדעת על יצירת מקומות עבודה מאושרים: החל ממחקרים אקדמיים בנושא ומפגש עם אנשי שטח, דרך התנסות ותרגול ועד לתרגום הלכה למעשה לעשייה יומיומית בארגון שלכם. 

למי מיועד הקורס?

​ראשי צוותים, מנהלים
ובעלי עסקים

שרוצים לייצר חיבור וקשר טוב יותר בין אנשים, לרתום ולהניע עובדים (מקרוב ומרחוק) ולשפר תפוקות ותוצאות

מנהלים ואנשי מקצוע
בתחום משאבי אנוש

שרוצים לשכלל את התפיסות והכלים במטרה ליצור תרבות ארגונית חיובית, להעלות תפוקות ולסייע לאתגרים הרבים שמביאה איתה תקופת הקורונה, תוך יצירת קשרים עם עמיתים ממגוון ארגונים

מאמנים ויועצים חיצוניים

שרוצים לרכוש כלים ומיומנויות שיכולים לעזור ללקוחות שלהם לייצר מקום עבודה שמח, מאוזן, רווחי ובריא

דליה פלדהיים

 פסיכולוגית ארגונית ומרצה. 

בתור מרצה לאושר ארגוני באוניברסיטה ובחברות, תהיתי אם יהיה לקורס מה לחדש שלי, אבל אני חייבת לציין שמאוד התרשמתי מהרמה הגבוהה של הקורס. 

החיבור המופלא של אורן, יובל וקרן שמשלימים זה את זה ומבטיחים מפגשים רצופים למידה ואושר. המרצים האורחים שבאים ומשתפים בניסיונם לאושר ארגוני הלכה למעשה, והמשתתפים- מקבץ איכותי של מנהלי משאבי אנוש חדורי מוטיבציה להביא למהפכת אושר ארגוני בישראל. 

קורס מופלא- בעיני חובה לכל מנהל משאבי אנוש הרוצה להיות בקדמת הדרך של ניהול הון אנושי מתוך התמקדות בפרט ובכלים מעולם הפסיכולוגיה החיובית. 

לי שוגר

מנהלת מש"א בחברת הייטק

נהניתי מכל רגע. הקורס נוגע בעולמות תוכן מרתקים, מבוססי מחקר וידע רב.

זה בדיוק מה שחיפשתי כדי לתת לעצמי כלים ונקודות מבט אשר יעשירו את ארגז הכלים המקצועי שלי ואני מאוד שמחה שבחרתי לתת לעצמי את מתנת ההתפתחות הזו. 

רציתי מאוד ללמוד את תחום הפסיכולוגיה החיובית בקונטקסט הארגוני ולא מצאתי בארץ מקום המשלב זאת. עד שנחשפתי לחברת PLUS. אורן, יובל וקרן, מובילי הקורס, מלאי ידע וניסיון בתחום. 

הקורס מועבר בצורה מעניינת ובאווירה הכי חיובית שיש 😊 משולבת למידה תיאורטית, התנסות חוויתית, ובכל מפגש כמעט מתארחים אנשים מאוד מעניינים הנוגעים באותם עולמות תוכן של האושר הארגוני. 

עדי זוהר

מנהלת פרויקטים, פלוריסטם

 התכנים באקדמיה שילבו למידה של תאוריות רלוונטיות יחד עם הנגשה והדגמה בפועל של החומר הנלמד על ידי משימות צוותיות מהנות ועל ידי חשיפה לחברות ייחודיות ולבעלי תפקידים מובילים בתעשייה.

קיבלתי באקדמיה כלים ורעיונות רבים אשר פתחו לי את המחשבה איך אני כמנהלת יכולה להיות מנהלת טובה יותר עבור העובדים שתחתיי. משבוע לשבוע אני וחברותי לקורס חיכנו בשקיקה למפגש הבא.

אורן, קרן ויובל מעבירים את תכני הקורס בשיתוף פעולה מלא, בצורה הרמונית ונעימה. 

זה קורס שמתאים לכל אחד באשר הוא, מנהל, קולגה, חבר, הורה. פשוט אדם. איך להיות קודם כל בנאדם טוב יותר כלפיי עצמך וכלפי הסובבים אותך.

לירון עוז

מנהלת מש"א חברת נילית

כבר במפגש הראשון הרגשתי שאני במקום הנכון, מוקפת באנשים מדהימים שלכולם כוונה אחת- להפוך את הארגון והיום יום של האנשים למאושר! 

השילוב המדהים של אורן קרן ויובל יצר אוירה כיפית ופתוחה.

אושר נתפס בעיניי תמיד כעולם תוכן גדול. כמילה ענקית שלא ברור איך פורקים אותה לפעולות שמביאים לתוצאות. מהר מאוד למדתי איך בזכות פעולות פשוטות יחסית אפשר להביא לשינוי משמעותי ולייצר תרבות של אושר. יום שלישי, היום בו מתקיימים המפגשים הפך מהר מאוד ליום הכיפי שלי!

המשתתפות בקורס מספרות

Keyboard and Mouse

הקורס יפתח ב-5.10.2021, ויתקיים בימי שלישי,

מחצית המפגשים יתקיימו בזום בין השעות 10:00-13:00 והמחצית השניה תתקים במפגשים פנים אל פנים בין השעות 09:00-16:00
עלות הקורס: 
4,200 ₪ + מע"מ

***מחיר להרשמה מוקדמת 3,600 ש"ח + מע"מ עד 31.8.2021
ניתן לפרוס את התשלום ל-6 תשלומים


העלות היא ל-6 מפגשי לימוד. בנוסף תקבלו מאיתנו על בסיס שבועי המלצות לחומרי קריאה וצפייה שונים: סרטונים, פודקאסטים, הרצאות TED, הפנייה וגישה למחקרים מובילים בתחום ועוד. 
קבוצת וואטסאפ פעילה (אבל לא חופרת) תעמוד לרשות תלמידי האקדמיה להתייעצויות מקצועיות, הודעות, משימות ושיתופים

(לא כולל סופ"שים – תהיו רגועים 😊) 

מתנות קטנות – אושר גדול

עוד כמה מתנות קטנות שמחכות לתלמידי האקדמיה

  • אמנת האושר הארגוני

  • ערכת קלפי חוזקות + חומרי הפעלה

  • 'יומן האושר שלי' – מחברת ייעודית למחשבות, הגיגים, סיכומים ורגעי השראה

  • ספר גלה את חוזקותיך וקוד אישי לאבחון חוזקות אישיות

  • סט גלויות הכרת תודה דיגיטליות

  • תעודת מנהל אושר ארגוני  (CHO)

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

מפגש אחרי מפגש – זה מה שתלמדו באקדמיה לאושר ארגוני

לאורך חודש וחצי, ניפגש מדי יום שלישי בבוקר במודל היברידי (אונליין + פנים אל פנים). המפגשים ייערכו עם סגל המרצים הקבוע, לצד הרצאות של מומחים מהארץ ומהעולם. התכנית כוללת גם שיחות אישיות, משימות (אישיות וקבוצתיות) ועבודה אישית מרוכזת לבניית תכנית עבודה ליישום אושר ארגוני.
במהלך התכנית יתקיים סיור (וירטואלי ככל הנראה – מאילוצי התקופה), בארגון המקדם ומטפח תרבות ארגונית חיובית.

logo_arrow3.png
מפגש 1 (מקוון): 5.10.21  10:00-13:00

מדוע אושר ארגוני הוא יסוד בסיסי שכולנו צריכים במקום העבודה

✔ מהו אושר ארגוני?
 ממצאי מחקר: מהן השפעות אושר ארגוני על הפרט, הקבוצה ועל הארגון 

אושר ארגוני: הדובדבן שבקצפת או לחם וחמאה?
מפגש 2 (פנ"פ): 12.10.21 09:00-17:00 

מדוע לא פשוט להיות מאושר בעבודה? 
שבירת מיתוסים על אושר בעבודה
מודל האושר ההיברידי של דניאל כהנמן

ארבעת המפתחות לאושר (אישי וארגוני)

המפתח המנטלי (הסבר ואבחון)

 אסטרטגיות לשינוי הפוקוס הארגוני בעזרת חקר הצלחות (Appriciative Inquiry), יצירת ייעוד      והגברת מה שעובד ומצליח
דוגמאות מארגונים (מאושרים) מובילים בארץ ובעולם

מחליפים את העדשה
מפגש 3 (מקוון): 19.10.21 10:00-13:00 

 לפעות מתוך עוצמה  - היכרות וטיפוח חוזקות ככלי לשיפור ביצועים 

אבחון עצמי של חוזקות וכישרונות ושילובם בעבודה 

Feed-forward - כיצד מנהלים שיחת משוב מבוססת חוזקות

לפעול מתוך עוצמה
מפגש 4 (פנ"פ): 26.10.21 09:00-17:00 

 המפתח הרגשי - איך מגבירים את יחס החיוביות בעבודה?

מה באמת מניע עובדים?
איך מייצרים הנעה פנימית – תאוריית ההכוונה העצמית (Self Determination Theory)
הקשר בין תגמול והנעה

✔ עקרונות למנהיגות חיובית, העצמה והנעה של אחרים

✔ איך מטפחים שותפות מעצימה עם כל מחזיקי העניין

חקר מקרים מארגונים מובילים בארץ ובעולם

הנעה עם הנאה:
מפגש 5 (מקוון): 2.11.21 10:00-13:00

הקשר בין גוף וביצועים בעבודה 

מיינדפולנס ככלי להפחתת לחץ ושחיקה ושיפור החוסן
גלולת האושר – ספורט ותנועה
Recharge וטעינה מחדש

תובנות על אושר ארגוני מהעולם: פאנל מומחים בינלאומי

Shake It Off
הגוף כמכונת אושר
מפגש 6 (פנ"פ): 9.11.21  09:00-17:00

המפתח החברתי - על שייכות, יחסים ומחוברות במרחב הארגוני?  

✔ מדידת אושר ארגוני: מתי, למה וכמה?

התנסות בפלטפורמה טכנולוגית חדשנית למדידת אושר ארגוני: Friday Pulse 

מודלים להטמעה ולמידה: איך מייצרים הרגלים, מחויבות ותוכנית אישית לארגון

סיכום ופרידה: הצגת פרקטיקות, תעודות, חיבוקים ונשיקות  

Better Together 
אושר ארגוני - איך מחברים את כל הנקודות יחדיו
 
 
logo_arrow2.png
bO11VaUV.jpeg

קצת עלינו

אנחנו PLUS, חברה לייעוץ ופיתוח ארגוני המתמחה ביישום תפיסות וכלים מבוססי מחקר מדעי מעולם הפסיכולוגיה החיובית ואושר ארגוני. 


Plus היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Woohoo Inc, שמקדמת אושר במקומות עבודה במעל 50 מדינות, וגם שותפה של קפיטליזם קשוב בישראל. 


פתחנו את האקדמיה לאושר ארגוני אחרי שנים של ליווי והנחיית הארגונים המובילים בישראל, במטרה לקדם שינוי אמיתי של תרבות ארגונית כפי שדורש העולם החדש. 

צוות הקורס

אורן אפל

אחרי 12 שנים כיועץ ארגוני הקמתי את PLUS ב-2016 במטרה למקד את העשייה שלי בקידום וטיפוח אושר ארגוני. אני רואה בעבודתי שליחות וזכות להביא את מדעי האושר לעולם העבודה, ללמד עובדים ומנהלים בארגונים כיצד להיות מאושרים יותר בעבודתם ולראות את השיפור בתוצאות, ביחסים, בהנאה ובבריאות. אני מנחה סדנאות ומלווה ארגונים במסעותיהם לכיוון האושר. 
המוטו שלי: "הייה השינוי שאתה רוצה לראות בעולם, במחשבות, ברגשות ובפעולות".

H39A0834-Edit.jpg

ד"ר יובל צור

כבר יותר מ- 25 שנה שאני עוסק בהתבוננות ולמידה על אנשים וארגונים, במחקר, ייעוץ ארגוני והוראה, וזה אף פעם לא משעמם. פעלתי כטייס מסוקים ויועץ ארגוני בחיל האוויר, השלמתי תואר שני בפסיכולוגיה באונ' ת"א ודוקטורט בביה"ס לניהול באונ' בן גוריון, וכיום אני מרצה במכללה למנהל ובמסגרות חוץ אקדמיות. אני מתרגל באופן קבוע ומורה למדיטציה, למיינדפולנס ול- MBSR.

המוטו שלי: "להתחיל מחצי הכוס המלאה, ולהרבות טוב בעולם".

יובל.jpeg

קרן שמר

ב- 16 השנים האחרונות עבדתי עם אנשים מכל הסוגים, הדרגים, המדינות והתרבויות במטרה לעזור להם ולארגונים שלהם לייצר ולהתוות תרבות של אושר במקום העבודה, חשיבה יצירתית ויכולת לשנות ולהשתנות. אני מרגישה בת מזל שיש לי את האפשרות לפגוש אנשים, לעבוד עם אנשים ולגעת באנשים בעבודה היומיומית, ולעזור להם להתחבר לחשיבות ולמשמעות של מדעי האושר.

המוטו שלי: "למצוא את הטוב בכל סיטאוציה, באנשים ובכלל בחיים".

קרן.jpeg

מבין לקוחותינו

thank%20you_post_edited.png

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם: