top of page
  • תמונת הסופר/תOren Appel

יתרון האושר הארגוני

כמעט כל ארגון מודרני טורח לציין, כי "האנשים שלנו הם הנכס החשוב ביותר שלנו". אך סקרים שמתפרסמים בשנים האחרונות מוכחים, כי רמת האושר של עובדים בארגונים יורדת משנה לשנה וזה עוד לפני שכלול ההשפעה של משבר הקורונה. למשל, סקר של CNN מדווח על כך ש- 84% מהאמריקאים אינם מרוצים ממקום העבודה הנוכחי שלהם וכי אחד מכל שלושה עובדים בארה"ב שוקל באופן אקטיבי לעזוב את עבודתו הנוכחית.


מדוע אושר בעבודה הוא כל כך חשוב?

בספרו של שון אקור The Happiness Advantage מציג החוקר כי אושר הוא המשתנה בעל החשיבות הרבה ביותר בכלכלה המודרנית. עם מעל עשור של מחקר מאחוריו מוכיח אקור, כי אושר תורם לעליה בכמעט כל מדד ארגוני: שיפור של -37% במכירות, עליה של 31% בפרודוקטיביות, רמת דיוק גבוהה ב-19% בביצוע משימות ועוד, זאת לצד תרומה למדדים של בריאות ושיפור איכות החיים. לצד עדויות חזקות אלו, אפילו אותם ארגונים שעוסקים ברצינות בפיתוח מנהיגות, עדיין מתעלמים מהחשיבות של אושר בפיתוח אפקטיביות ארגונית.

בהינתן רמות חסרות תקדים של אושר בארגונם והקשר הישיר בין רמת האושר של העובדים ובין התוצאות העסקיות, השאלה היא לא אם אושר הוא בעל חשיבות לארגונים: לאור מחקרים - ברור שכן. השאלה האמיתית היא: מה ארגונים יכולים לעשות בכדי להעלות את רמת האושר בארגון שלהם.

אז אם אתם סקרנים לדעת מה עושיo ארגונים מובילים בעולם כגון KPMG, MENLO, ZAPPOS וארגונים בישראל כגון פלוריסטם, קליל ותדהר, בכדי לסגל הרגלים מנטאליים, פיסיים ורגשיים, שמעלים את רמת האושר הארגוני, ומעוניינים ללמוד עד כמה ההשקעה באושר משתלמת – מקומכם איתנו להצטרף אלינו לאקדמיה לאושר ארגוני, שאנו משיקים לראשונה בישראל ב- 16.2.21. באקדמיה תהיה לכם הזדמנות: להכיר אסטרטגיות ופרקטיקות שמייצרות תרבות של אושר בארגון ללמד מניסיונם של מומחי תוכן מהארץומהעולם להצטרף לקהילה מקצועית ותומכת ליצור רשת קשרים רחבה עם מנהלי אושר ארגוני בארגונים אחרים לקבל תעודת הסמכה של מנהל אושר ארגוני. הצטרפו אלינו. יהיה happy. אה, וכדאי לכם לעשות זאת השבוע, וליהנות עדיין ממחיר רישום מוקדם.



200 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page