top of page
  • תמונת הסופר/תOren Appel

I have a dream

אני רוצה לשתף אתכם בחלום. בואו דמיינו איתי רגע.


דמיינו מקום עבודה, בו אנשים מרגשים מלאי אנרגיה וחדורי מוטיבציה, כי יש להם השפעה על העבודה שהם עושים. מקום עבודה, בו אנשים זוכים לחופש ואמון (בתוך גבולות גזרה) להחליט בעצמם איך לעשות את עבודתם. דמיינו מקום עבודה בו אנשים זוכים להכרה והוקרה על עבודה טובה שנעשית על בסיס שבועי וזוכים לאיזון אותו הם רוצים בין בית לעבודה.


דמיינו מקום עבודה שאכפת לו מרווחתם של עובדיו, לקוחותיו והסביבה ורואה בהם בני אדם, שנפלה בחלקו הזכות לשרת אותם. עסק שנוהג בשקיפות ובהגונות ולא בהטעיה ובהתנכלות.


דמיינו מקום עבודה עם פחות מנהלים, כיוון שאין צורך שמישהו יציץ מעבר לכתפי האנשים לוודא שהם עושים את עבודתם, לבקר ולשלוט. דמיינו מקום עבודה שמתנהל כמעט מעצמו, שממריץ את עצמו, מתארגן מעצמו ומרפא את עצמו כמו כל יצור תבוני.


דמיינו מקום עבודה שלא צריך מיתוג מעסיק, או לשכור את שירותיו של סלאב תורן כדי לגייס אליו אנשים, כיוון שמעטים מאנשיו עוזבים אותו מרגע שהצטרפו. דמיינו מקום עבודה שאנשים רוצים להצטרף אליו, לא בגלל תנאי השכר והבונוסים, אלא בגלל התרבות הארגונית החיובית ותחושת השליחות שלו.

דמיינו מקום עבודה שבוחר ומקדם את האנשים והמנהיגים בזכות יכולתם לחוש אהבה. מנהיגים שיודעים להניע אנשים מתוך חוזקות, לחקור הצלחות ולספק השראה במקום לזרוע פחד. מנהיגים שוויתרו על פקודות או שיטות מקל וגזר של המאה הקודמת.


דמיינו לכם מקום עבודה בארגון מאושר. מקום עבודה שמעניק ערך אמיתי לכל בעלי העניין שלו. מקום עבודה שכל אנשיו גאים לבא אליו מידי בוקר ובם באים עם התלהבות ומחויבות לעבודתם והם אינם מרגישים מרוקנים ושחוקים.

דמיינו מקום עבודה ששואף ליותר מאשר עשיית כסף אלא רוצה לפעול כמקור כח בעולם לעשיית טוב.


האם הייתם רוצים לעבוד במקום עבודה שכזה?

מקומות עבודה שכאלו אינם ישויות דמיוניות באיזה חלום אוטופי. מקומות עבודה כאלו קיימים בעולם האמיתי, כאן בישראל ובעולם. בעשורים הבאים עוד ועוד ארגונים שכאלו יצמחו וישנו את התפיסה שלנו על מהו מקום עבודה וירוממו את החברה האנושי לתודעה ולעשייה חדשים של רווחה מחשבתית, רגשית, פיסית חברתית ורוחנית.


העולם שלו משווע למקומות עבודה בעלי תפיסה הוליסטית והומאנית יותר מאלו שראינו במאה העשרים. הגיע הזמן שאנשי הארגון (מה שהיה נקרא פעם עובדים) יבואו לעבודה וירגישו משמעות, חירות שגשוג, וכן, אפילו אהבה.


בואו ליצור איתנו את החלום.


מי שמבין שהעולם העבודה נמצא בתהליך שינוי עמוק, חייבת להיות בו אופטימיות להאמין שאושר במקום העבודה הוא דבר אפשרי. ידיעה פנימית ותחושת חלוציות להביא דרך חדשה (אולי בעצם כבר לא כל לך חדשה) וטובה יותר שיוצאת ערך לאנשי הארגון, לארגון כשלם ולחברה כולה.

העולם שלנו לא היה מתקדם אם לא היו אנשים חלוציים שחולמים על עולם טוב יותר ופועלים ליצירתו. הצטרפו לחלום שלנו והיו שותפים ביצירה של ארגונים כאלו.


האקדמיה לאושר ארגוני מחזור 3 שנפתחת ב- 5.10.21 היא מסגרת למידה שמספקת את הכלים ואת התפיסות איך להגיע לשם וכיצד יוצרים מקום עבודה כאלו.

התשובות אינן במגשי פירות במשרד בימי כיף ומסגים ודברים כאלו, אלא על האופן בו ניתן ליצור תרבות ארגונית חיובית באמת, בה אנשים מרגישם מוגשמים ושמחים ועושים עבודה נפלא.


עד סוף האקדמיה תהיה לכם רשימה מגוונת של כלים ורעיונות שאתם יכולים ליישם אצלכם בארגון בן אם אתם מנהלים מנהלי מחלקה, אנשים HR או עובד ותרגישו חלק מקהילה של א.נשים שיודעים שאושר ארגוני זה אפשרי


מרגישים בשלים להצטרף אלינו ואל קהילת אושר ארגוני ליצור את החלום? כל הפרטים כאן. רוצין לשמוע עוד? מוזמנים להצטרף אלינו ברביעי הקרוב בשעה 09:30 למפגש מקדים. במפגש תהיה לכם הזדמנות

להכיר את צוות המנחים, לעבור על התכנים, לפגוש בוגרי מחזורים קודמים וזמן לשאלות.

המפגש ללא עלות, אך דורש רישום מראש. מוזמים להירשם ולהפיץ.

170 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page