top of page
  • תמונת הסופר/תOren Appel

מה כוח העל שלך?

עודכן: 5 ביולי 2020


ניסיון להתגבר על חולשותינו כעובדים וכמנהלים הוא חוויה מתסכלת. איש מאיתנו אינו נהנה להשקיע אנרגיה עצומה בשיפור מיומנות מסוימת מרמה של מתחת לממוצע למעט מעל לממוצע.

מחקרים מתחום הפסיכולוגיה החיובית מוכיחים שוב שוב, כי אפשר להתפתח גם אחרת – על ידי מיקוד בחוזקות במקום בחולשות.

מחקרים של מכון גאלופ העולמי מראים, כי רק 1 מבין 6 עובדים, מביאים את החוזקות שלהם לידי ביטוי בעבודה באופן תדיר, ובארגונים שבהם יש אחוז גבוהה יותר של עובדים שמביאים את החוזקות שלהם לידי ביטוי בעבודה, הפרודוקטיביות היא בין 30%-40% גבוהה יותר.

יתכן, כי זה מאתגר אותנו יותר לשפר מיומנויות בהן אנו פחות טובים, אך לרוב, הדרך פחות מהנה והתוצאה פחות אפקטיבית. היה זה איינשטיין שאמר: אם תשפוט דג על-פי היכולת שלו לטפס על עץ, הוא יאמין כל חייו שהוא כישלון.

עצרו לרגע ושאלו את עצמכם כיצד אתם יכולים להביא את החוזקות שלכם יותר לידי ביטוי. אם אתם מנהלים, הזמינו את אנשים שלכם לבחור מה הם עושים, לפי מה שהם טובים.

הפכו את המיומנויות בהן אתם כבר טובים לכוח העל שלכם עוד יותר על ידי תרגול. רוב הסיכויים שהחוזקות והעוצמות שלכם הם אלו שיקדמו אותכם, כיוון שכאשר אנו פועלים מתוך חוזקות קל לנו יותר להשיג מצוינות אמיתית. אחרי הכל, הסכנה האמיתית שלנו אינה שאין לנו די חוזקות, כי אם שאיננו משתמשים מספיק בחוזקות אשר יש לנו.

רוצים עוד מחקרים, טיפים וטריקים נוספים לשיפור ההצלחה וההנאה - הצטרפו אלינו ב-22.7.20 למפגש חוויתי (מקוון) המיועד כולו לחיזוק שרירי האושר ויצירת חיים (אישיים ומקצועיים) טובים יותר. קישור לרישום.


ואם הגעתם עד כאן, נספר לכם שהמחזור הרביעי של קורס מיינדפולנס לאנשים ולארגונים, נפתח ביום חמישי הבא 16.7.20. ארבעה מפגשים (מקווים) של שעה, שהם מרחב נשימה ליצירת איזון, בהירות ושלווה. קישור לרישום

88 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page